Thursday 15 September 2011

Utama/Home


Agen Top Up Kredit Dikehendaki Segera !!!... 
Dewasa ini, telefon dan topup menjadi keperluan kepada setiap penduduk, bukan lagi kehendak. Di IZZATIETOPUP kami menawarkan harga termurah di Malaysia, bagi e-reload  MAXIS, CELCOM, DIGI, I-TALK dan Lain-lain juga. Contohnya, anda dapat membeli topup RM 10 dengan hanya RM 9.575 sahaja, ini bermakna anda telah untung sebanyak RM 0.425.

Tip Paling Penting Untuk Mulakan Niaga Prepaid/Topup




Jika anda ingin menjual topup prepaid, Carilah Hasil Jualan Yang PALING UNTUNG! Cuba cari, company manakah yang dapat memberikan Keuntungan Jualan Celcom dengan Untung Bersih 425sen?


Jangan terpedaya dengan Pelan Pemasaran yang merumitkan. Yang paling penting, anda perlu tahu keuntungan bersih jualan yang anda perolehi.


Ya, Dari pembelian topup RM10, anda mungkin hanya akan dapat 425 sen? Tetapi lihatlah pada faedah lain yang anda bakal perolehi?... Tak perlu start motor/ kereta pergi kedai nak beli topup… Tak perlu ke hulu ke hilir cari kedai yg buka pukul 12 malam bila time emergency.. Dan lagi, selama bertahun-tahun sebelum ini anda membeli topup di kedai, berapa ratus yang anda dapat dari tokey kedai handphone? Usahkan ratus… 20sen pun belum tentu. Nak tambah malang lagi, prepaid RM10, pun kena bayar RM11.00 atau RM10.50...


Kini..Anda boleh dapat pendapatan tambahan lagi..Cubalah, boleh jual pada rakan2 di tempat kerja. Di pejabat, kilang,hostel atau anda boleh guna untuk topup diri sendiri dan ahli keluarga dengan harga yang lebih murah dari pasaran!

..Kami tidak menjanjikan pulangan ribuan / jutaan ringgit hanya dengan menjadi Agen topup..

Tetapi kami menjanjikan PENJIMATAN DUIT, MASA & TENAGA , anda dengan hanya membuat pembelian topup menggunakan

Nombor @ handphone dan YM, sedia ada anda!

Mari sertai kami! Maksimumkan penggunaan HP anda!


Perjalanan beribu batu bermula dari langkah pertama, Mulakan LANGKAH PERTAMA anda sekarang!

Dengan Pendaftaran sebagai agen topup anda sendiri boleh topup pada bila-bila masa, dimana jua anda berada, anda juga tidak perlu bersusah payah untuk keluar ke kedai, hanya dua tiga patah SMS untuk anda dapatkan topup ini.


Berpeluang untuk menambah pendapatan sampingan anda dengan hanya menjual topup, dengan cara yang amat mudah untuk melakukan transaksi topup/ reload secara SMS, hanya taipkan No. pelanggan beserta kod biasa, dalam masa yang amat singkat anda telah berjaya menjual topup/ reload kepada pelanggan anda.
Dengan pendaftaran sebagai agen topup anda sendiri boleh topup pada bila-bila masa, dimana jua anda berada, anda juga tidak perlu bersusah payah untuk keluar ke kedai, hanya dua tiga patah SMS untuk anda dapatkan topup ini.


http://www.ammobiletopup.com/images/hotoffer.gifHarga eRELOAD KAMIhttp://www.ammobiletopup.com/images/hotoffer.gif
http://www.ammobiletopup.com/images/hotoffer.gif(Rate Tahun 2011 Tertinggi Di Malaysia)http://www.ammobiletopup.com/images/hotoffer.gif
http://www.ammobiletopup.com/images/hotoffer.gifCelcom 4.25%http://www.ammobiletopup.com/images/hotoffer.gif
http://www.ammobiletopup.com/images/hotoffer.gifMaxis 3.10%http://www.ammobiletopup.com/images/hotoffer.gif
http://www.ammobiletopup.com/images/hotoffer.gifDigi 2.00%http://www.ammobiletopup.com/images/hotoffer.gif




No comments:

Post a Comment